.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی 13 بانوی شهید استان گلستان

‌مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: معرفی 13 بانوی شهید استان از مهمترین اهداف و برنامه‌های کمیته بانوان اجلاسیه بزرگ چهار هزار شهید است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،کلثوم غفاری روز شنبه در دومین جلسه کمیته بانوان این اجلاسیه که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مصاحبه و گفت‌وگو با خانواده‌های این شهدا و انتشار خاطرات، زندگی نامه و وصیت نامه آنان بخشی از برنامه‌های این کمیته است.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره بانوان شهید، تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در مدارس و دانشگاه‌ها، دیدار با مادران، دختران و همسران شهدا در راستای جمع آوری خاطرات و معرفی شهیدان، پیگیری در راستای تدوین زندگی نامه و خاطرات بانوان شهید و برگزاری نمایشگاه فرهنگی با عنوان نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس از دیگر وظایف این کمیته محسوب می‌شود.

مدیرکل بانوان و خانواده گلستان بیان کرد: هر ساله یادواره‌ها و برنامه‌های زیادی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در استان برگزار م‌ ‌شود اما برای آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برنامه‌های علمی و نو با محوریت جوان هستیم.

غفاری افزود: محفل عصری با شعر، جشنواره وبلاگ‌نویسی استانی، برپایی نمایشگاه فرهنگی، ایستگاه صلواتی با نام پیام شهدای زن استان و شهرستان، مسابقات ورزشی بومی و محلی و جشنواره غذاهای سنتی، مصاحبه با خانواده‌های بانوان شهید و برگزاری شب شعر در استان و شهرستان‌ها از جمله برنامه های کمیته بانوان گلستان در سال جاری و سال 95 است.

وی ادامه داد: کمیته بانوان اجلاسه شهدای استان گلستان در مجموع اجرای 20 برنامه مخصوص بانوان را پیش‌بینی کرده است که از این تعداد 13 برنامه تا پایان امسال و مابقی در سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: اگرچه تاکنون هیچ اعتباری به این کمیته داده نشده است، اما با همکاری و هماهنگی مطلوبی که میان دستگاه های استان وجود دارد، تلاش می کنیم برنامه هایی با حداکثر کیفیت و بهره وری اجرایی شود.

اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان آذر ماه 95 برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.